♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
♂♬ஐ♂I LOVE SIBIL❤ஐ❤♬
*مـــن خـــاصــم عادي بودنت رو ب نمایش نذار*
ظاهر ......تظاهر

ما انسان ها در تظاهر کردن از هم سبقت گرفته ایم

 

چیزی را نمی دانیم ولی تظاهر به دانستن می کنیم

 

با،باطن نه چندان تمیز تظاهر به پاک بودن می کنیم

 

کسی را دوست نداریم ولی تظاهر به دوست داشتن می کنیم

 

تظاهر...

 

تظاهر به کسی که نیست*******

 

خداجون کمکم کن من تظاهرنکنم به اون چه که نیستمخجالتی

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

تنها
ساعت16:52---10 مرداد 1393
واسه یک بار منو پر شراره کن، بزار اتیش بگیرم از نفست
فقط این بار یه فرصتی بده تا بشم رفیق تو، همه کست
به من از شکست و غم چیزی نگو
دیگه گریه ی شبونه عادته
من به خوشبختی تو قکر میکنم
یه نگاه تو واسم غنیمته
تنها


سعید
ساعت20:07---8 مرداد 1393
خیلی قشنگ بود
اگه آدما به همین جمله اعتقاد داشتن، اینقدر زندگی رو واسه خودشون سخت نمیگرفتن...
پاسخ:موافقم داش سعید


ترلان
ساعت15:24---7 مرداد 1393
گـاهـی دلِـت مـیـخـواد هـمـه بـغـضـات

از تــو نـگـاهِـت خـونـده بـشـه

کـه جـسـارت گـفـتـن کـلـمـه هـا رو نـداری…

امـا یـه نـگـاه گُـنـگ تـحـویـل مـیـگـیـری

و یـه جـمـلـه مِـثـلـه: چـیـزی شـده ؟؟؟!

اونـجـاسـت کـه بـُغـضـتـو

بـا یـه لـیـوان سـکـوتـت سـر مـیـکـشـی

و بـا لـبـخـنـد مـیـگـی :

نــه هـیـچـیــ.....

پاسخ:اخ دلم گرفت


parisa
ساعت14:12---6 مرداد 1393
سلامتی رفیقی که وقتی بهش میگی دلم گرفته بیا بریم بیرون

فقط یک کلمه میگه “ساعت چند” ؟
پاسخ:به سلامتیش


MAHTAB
ساعت13:47---6 مرداد 1393
من چه ساده ام که گمان میکنم اگر نباشم
دلی برایم تنگ میشود اما حقیقت این است
اگر نباشم فقط نیستم همین…
پاسخ:مر30 خوجملم


maryami
ساعت0:17---6 مرداد 1393
upaaaaaaaaam

dina
ساعت18:11---5 مرداد 1393
خداجون کمکمون کن
پاسخ:آمین


maryami
ساعت16:04---5 مرداد 1393
این را بدان اگر در قلبی جای گرفتی
و عاطفه ای را به بازی عشق درآوردی
تا ابد در قلبی که دوستت دارد
زنده خواهی م
اند....


maryami
ساعت16:04---5 مرداد 1393
چه خـــوش خیــال اســــت...!
فـــاصلـــه را می گـــویم!
بــه خیــالـش تـــو را از مــن دور کـــرده...
نمی دانـــد،
جـــای تـــو امـــن اســـت ،
اینجـــا در میـــان دل مـــن . . . "
پاسخ:زیبابود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ] - [شنبه 4 مرداد 1393برچسب:,] - [❤❤❤گیتی❤❤❤]
Copy right © TemplateWorld